دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

کارهایی که نباید در سفر با هواپیما انجام داد!

کارهایی که نباید در سفر با هواپیما انجام داد!

تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند | 22:21/ folder مطالب مفید / بازدید : 3454

گردش و مسافرت می تواند برای شما تجربیات شیرین و فراموش نشدنی ای را بوجود بیاورد اما مسافرت با هواپیما نکاتی دارد که اگر آن ها رعایت نکنید شاید تجربه دلپذیر سفر شما کمی مکدر کند .

در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.

1- اختلاف ساعت با مقصد را از یاد نبرید، به دلیل سختی هماهنگ کردن بدنتان با ساعت مقصد امکان اذیت شدنتان وجود دارد. بهتر است قبل از سوار شدن به هواپیما ساعت‌تان را با ساعت مقصد هماهنگ کنید. اگر ساعت زمان خواب شما را نشان می دهد، سعی کنید که بخوابید و یا اگر طبق ساعت شما نباید در این وقت خواب باشید، سعی کنید که خوابتان نبرد؛ حتی اگر در تاریکی مطلق شب هستید.

2- از پتوها استفاده نکنید، یکی از وسیله های دیگر هواپیما که بین پروازها به درستی تمیز نمی شود پتوها و بالش هایی که به درخواست مسافران ارائه می شوند هستند که به ندرت تا پایان روز به خوبی شسته می شوند. وسایلی مثل بالش و پتو محل هایی ایده آل برای میکروب ها میباشند تا جا خوش کنند و از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا کنند.

3- تهویه هوای بالای صندلی خود را خاموش نکنید حتی اگر احساس کردید که وزش باد سردتان می کند بهتر است به جای اینکه تهویه هوا را خاموش کنید لباس بیشتری بپوشید. باید تهویه را بر روی متوسط یا زیاد تنظیم کنید در این صورت میکروب های موجود در هوا به سمت شما نمی آیند.

4- درپرواز های بلند مدت تمام طول مسیر بر روی صندلی خود ننشینید زیرا در هواپیما احتمال ابتلا به لخته شدگی خون در پاها بالا می رود. کارهای ساده ای مثل چند دقیقه راه رفتن و یا ایستادن و کش آمدن می تواند این احتمال را از بین ببرد.

5- هرگز با لنز وارد هواپیما نشوید اگر می توانید در طول پرواز به جای لنز از عینک استفاده کنید. به دلیل این که هوای کابین در طول پرواز به شدت خشک است که این می تواند برای چشم شما حساسیت هایی را ایجاد کند که اگر لنز داشته باشید این حساسیت بیشتر می شود.

6- به نوشیدنی خود یخ اضافه نکنید، در مطالعه های که انجام شده این نتیجه بدست آمد است که از بین منابع آبی هواپیما حدود ۱۵ درصد آن ها دارای استانداردهای سلامت هستند، بعد از اینکه در سال ۲۰۰۹ قوانینی برای آب های آشامیدنی هواپیما ایجاد شد استانداردها افزایش پیدا کرد و بیشتر هواپیماها دیگر آب آشامیدنی خود را از شیر آب نمی گیرند اما با این حال یخ های مکعبی شکل همچنان از همان آب تهیه می شود.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت