دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

تاثیرات پرواز بر روی بدن انسان

تاثیرات پرواز بر روی بدن انسان

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت | 11:43/ folder مطالب مفید / بازدید : 3324

امروزه پرواز با هواپیما یکی از معمول ترین کارهایی است که انسان انجام می دهد اما بدن ما به طور پیش ‌فرض برای این کار ساخته نشده و در واقع هنگام پرواز با هواپیما، تغییرات عجیبی در عملکرد بدن اتفاق می‌افتد.

بنابراین داشتن دانش کافی از این تغییرات به شما کمک میکند راحت تر با اثرات جانبی آن کنار بیایید.

حس چشایی از بین می رود

در پرواز بدن انسان در فهمیدن مزه غذاها دچار مشکل می شود و اگر همان غذا را بر روی زمین بخوریم به نظرمان خوشمزه تر می آید. اما یکی از دلایل آن پرفشار بودن فضای کابین است تا نیازی به ماسک اکسیژن نداشته باشیم. همچنین هوای کابین خیلی خشک است و حس چشایی ما نمی تواند در این شرایط به صورت نرمال عمل کند.

بدن کم آب می شود

در سفرهوایی کم شدن آب بدن، مشکل شایعی است که علت آن رطوبت کم در کابین میباشد و همچنین باعث خشک شدن چشم ها و پوستتان نیز میشود. این کمبود رطوبت را با به همراه داشتن یک بطری آب، قطره چشم و کرم های مرطوب کننده میتوان جبران کرد.

پاها ورم میکند

در طول پرواز خون قسمت های مختلف بدن انسان کم کم در پاها جمع و باعث تورم پا میشود البته این موضوع هیچ ارتباطی با ارتفاع ندارد بلکه علت آن فقط این است که در پرواز جای پای کافی نداریم البته با ایستادن در هواپیما میتوان از ایجاد چنین مشکلی جلوگیری کرد.

ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوید

خطر قرار گرفتن در معرض تشعشع درهواپیما به دلیل نزدیکی به خورشید بالاتر از حد معمول است از این رو ممکن است با نشستن در صندلی کنار پنجره و تماشای مناظر، درمعرض اشعه مضر نور خورشید قراربگیرید. به همین علت استفاده از کرم ضد آفتاب قبل از پرواز، از پوست شما در برابر افتاب سوختگی حفاظت خواهد کرد.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت