دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

فرهنگ هواپیما سواری

فرهنگ هواپیما سواری

تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت | 15:11/ folder مطالب مفید / بازدید : 2261

امروزه راحتی و آسایش ، امنیت در سفر و صرفه جویی زمان باعث شده تا افراد زیادی از هواپیما برای سفر خود استفاده کنند. استفاده درست از هر وسیله نقلیه ای فرهنگ خاص خودش را دارد از جمله هواپیما که از این موضوع مستثنی نیست.

در ادامه قصد داریم به چند مورد از مهم ترین  موارد در فرهنگ هواپیما سواری اشاره کنیم .

رعایت حال بقیه مسافران در پرواز

اصل اول در فرهنگ هواپیما سواری رعایت حال بقیه مسافران است. به عنوان مثال اگر در یک گروه دوستانه یا خانوادگی سفر می کنید و چندین ردیف به شما اختصاص پیدا کرده لطفا رعایت حال بقیه مسافران را بکنید و به حریم شخصی آن ها احترام بگذارید.

به آموزش های مهمانداران توجه کنید

مهمانداران پرواز آموزش های مختلفی را مانند نحوه استفاده صحیح از ماسک اکسیژن، موقعیت درب های خروج اضطراری هواپیما  ، کمربند ایمنی و ... را قبل از پرواز در مورد سفر به مسافران آموزش می دهند. هنگام ارائه این مطالب سکوت را رعایت کنید و کاملا به مهمانداران توجه کنید. مطمئنا زمانی که مهمانداران هشدارهایی در مورد استفاده از برخی لوازم را به شما می دهند حقایقی پشت این هشدارها پنهان است که رعایت آن به نفع خود شماست.

در هنگام سرو غذا صندلی تان را به عقب نبرید

عقب دادن صندلی و به حالت نیمه دراز کش در حین پرواز خصوصا پروازهای طولانی مدت امری عادیست اما به این نکته دقت داشته باشید که در پروازهای اکونومی فاصله بین صندلی ها کم است و عقب بردن صندلی به معنای کمتر شدن فضای جلوی پای مسافر پشت سر شماست. همچنین دقت داشته باشید در موقع سرو غذا حتما صندلی خود را به حالت نرمال برگردانید در غیر اینصورت مسافر پشت سر شما نمی تواند غذایش را راحت بخورد و از میز غذا خوری صندلی استفاده کند.

به مهمانداران پرواز احترام بگذارید

در هر پرواز چندین مهماندار وظیفه سرویس دهی به مسافران در طول پرواز را بر عهده دارند. درست است که این مهمانداران وظیفه دارند که نیازهای شما را برآورده کنند. اما به هیچ وجه ادب را فراموش نکنید و با کمال احترام و ادب با مهمانداران صحبت کنید.

در طول پرواز مراقب رفتار کودکان خود باشید

کودکان خردسال در پروازهای طولانی زودتر از بقیه مسافران حوصله شان سر می رود. از این رو قبل از پرواز در مورد روش های سرگرم کردن کودک خود فکر کنید. همراه داشتن چند کتاب داستان، تبلت، عروسک و اسباب بازی میتواند کمک کند تا کودکتان مزاحم آسایش بقیه مسافران نشود.

هنگام سوار شدن و پیاده شدن عجله نکنید

هنگامی که به مقصد میرسید نیازی نیست که بیش از حد عجله کنید یا  برای اینکه زودتر از هواپیما پیاده شوید بقیه مسافران را هل دهید و به آن ها تنه بزنید! بلکه میتواند با حفظ آرامش و رعایت نوبت در این امر تسریع بخشید.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت