دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

راهنمایی سفر به کوالالامپور

راهنمایی سفر به کوالالامپور

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد | 12:23/ folder راهنمای سفر خارجی / بازدید : 1959

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی با آسمان خراش های درخشان و خیره کننده، مکان های جذاب و دیدنی و فرهنگ‌ های مختلف هندی، چینی، مالایی و غربی یکی از جاذبه‌های جنوب شرقی آسیا به شمار میرود که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.

کوالالامپور از لحاظ موقیت جغرافیایی در غرب شبه ‌جزیره مالزی واقع شده و با ساحل غربی فاصله کمی دارد و با توجه به نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوای استوایی میباشد. به همین دلیل خنک ترین فصل های سال در این شهر زمستان و اوایل پاییز به شمار میرود که بهترین زمان برای سفر نیز میباشد.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید در کوالالامپور

  • برج‌های دوقلوی پتروناس و مرکز خریدSuria KLCC

برج های دوقلوی پتروناس با 88 طبقه و 452 متر ارتفاع یکی از بلندترین برج های جهان و نماد شهر کوالالامپور در کشور مالزی به شمار میرود. همچنین میتوان از در کنار برج های دوقلو به مرکز خرید Suria KLCC که در طبقه همکف این برج قرار دارد اشاره کرد. این مرکز خرید 6 طبقه ای با معماری مدرن و منحصر به فرد با داشتن برندهای شناخته شده بسیاری از سراسر دنیا در خود به یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور بدل شده.

  • غارهای باتو (Batu Caves)

مجموعه غارهای باتو یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری شهر کوالالامپور است. این مجموعه از یک تپه بزرگ آهکی که سه غار اصلی و بزرگ و چندین و چند غار فرعی کوچک دارد، تشکیل شده است.علاوه بر زیبایی های طبیعی این غارها، مجسمه هایی تاریخی و زیبا مربوط به هندوها در دل غارهای اصلی و اطراف آن وجود دارد که بسیاری برای تماشای آن ها به داخل این غارها می روند.

  • معبد چین سو و مرکز سرگرمی جنتینگ

معبد چین سو (Chin Swee Temple) که بیشتر مردم آنرا با نام معبد بهشت و جهنم میشناسند در ارتفاعات جنتینگ كوالالامپور واقع شده است و آسان ترین راه رسیدن به آن از طریق تله کابین می باشد. در این مکان میتوان مجسمه های بودا که بهشت و جهنم را به تصویر کشیده اند را مشاهده کرد. همچنین میتوان با ادامه مسیر با تله کابین به مرکز سرگرمی جنتینگ در بالای قله از مراکز خرید لوکس و دیدنی این مجموعه دیدن کرد.

  • باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور بی شک یکی از جذاب ترین نقاط شهر به شمار میرود که دیدنش را نباید از دست بدهید. این باغ بزرگ با وسعتی در حدود 8.5 هکتار و طیف متنوعی از3هزار پرنده رنگارنگ و 200 گونه مختلف را که بیشتر اوقات آزادانه خارج از قفس پرواز می کنند را در خود جای داده.

  • بوکیت بینتانگ و مرکز خرید Pavilion KL

اصلی ترین خیابان توریستی کوالالامپور در میان جاذبه های گردشگری شهر که اکثر هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید و تفریحات شبانه را در آن می توان یافت، خیابان بوکیت بینتانگ است. یکی از این مراکز خرید بزرگ و دیدنی در این خیابان پاویلیون کوالالامپور (Pavilion KL) است که در آن می توانید برندهای مطرح اروپایی را پیدا کرد.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت