دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

کارهایی نباید در سفر انجام داد

کارهایی نباید در سفر انجام داد

تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت | 12:43/ folder مطالب مفید / بازدید : 2086

راهنمایان سفر معمولا در مورد آنچه موقع سفر باید انجام داد صحبت می کنند. گفتن اینکه چه کارهایی در زمان سفر باید انجام داد آسان است اما چه کارهای را نباید درطول سفر انجام داد.

دانستن این موضوعات باعث جلوگیری از هدر رفت پول و زمان می شود که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

نزدیک محل های مهم توریستی غذا نخورید !

معمولا قیمت مواد غذایی در نزدیکی محل های مهم توریستی گران تر و با کیفیتی نازل تر نسبت به جاهای دیگر میباشد. وقتی این رستوران ها میدانند که مشتریان برنمی گردند، لازم نیست نگران کیفیت باشند.

پولتان را در فرودگاه تبدیل نکنید !

معمولا نرخ تبدیل ارز در فرودگاه ها کمتر از نرخ واقعی است و اصلا مقرون به صرفه نیست. بهترین و مناسب ترین نرخ ارز، نرخ صرافی ها است. زیرا مبلغ حاصله به نرخ واقعی ارزش ارز بسیار نزدیکتر خواهد بود.

بیمه را فراموش نکنید !

درظاهر بیمه سفر هزینه ای اضافه و بیهوده است اما از آن جایی که سفرغیر قابل پیش بینیست داشتن بیمه مسافرتی از شما در شرایط اضطراری پزشکی و غیر پزشکی محافظت میکند.

از صرفه جویی های بی مورد بپرهیزید !

ممکن است پیاده روی به جای استفاده اتوبوس باعث شود مقداری در هزینه ها صرفه جویی کنید اما آیا واقعا این کار ارزشش را دارد که رسیدن به مقصدتان یک ساعت بیشتر طول بکشد؟ سفر با بودجه کافی یک مسابقه تا انتها نیست بلکه رفتار هوشمند با پول و زمان به طور همزمان است.

از تاکسی استفاده نکنید !

تنها زمانی استفاده از تاکسی به صرفه است که کرایه میان چند نفر تقسیم شود یا مجبورید دیروقت در شب، به جایی برسید. تا حد ممکن از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

هاستل ها را فراموش نکنید !

بیشتر مردم بر این باور اند که هاستل ها ساختمان های بدبو و کثیفی هستند. اما امروزه بیشتر آن ها از بسیاری هتل ها تمیزترند! اقامت در هاستل برای خانواده ها، زوج ها یا دانشجویانی که به دنبال اقامت مقرون به صرفه و ارزان هستند بسیار به صرفه است.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت