دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

مرداب سراوان رشت

مرداب سراوان رشت

تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور | 17:33/ folder جاذبه های دیدنی داخلی / بازدید : 10320

مرداب جذابی که با نگاه اول اصلا متوجه واقعیت آن نمیشوید و تصور میکنید که وسط آن را چمن پوشانده است در حالیکه با کمی دقت و دیدن قایق های قو شکل ، متوجه تالاب سبز رنگ و جذابیت های آن میشوید. در ادامه میخواهیم نگاهی دقیق تر به این طبیعت زیبا در استان گیلان بپردازیم پس با ما همراه باشید.

این مرداب در بین طبیعت بکر پارک جنگلی سراوان که یکی از قدیمی ترین جنگلهای ایران است و در 17 کیلومتری جاده رشت به تهران قرار دارد ، واقع شده که به دلیل دسترسی راحت آن تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری گیلان شده.

در این پارک جنگلی میتونید از لحظه به لحظه زمان استفاده کنید و یک روز پرخاطره رو در کنار خانواده سپری کنید

یکی از تفریحات این پارک جنگلی دریاچه سراوان و قایق سواری در آن است که در سمت چپ جنگل قرار دارد و ابتدا مانند زمینی پوشیده از چمن مشاهده میشود ولی بعد متوجه وجود قایق هایی میشوید که با سوار شدن آنها و گشت و گذار در جنگل میتوانید غرق آرامش شوید و از زیبایی های خلقت لذت ببرید که هزینه قایق سواری در این دریاچه زیبا حدودا 20000 تومان برای 10 دقیقه میباشد.

از دیگر تفریحات این پارک میتوان به بازی پینت بال اشاره کرد که اولین زمین پینت بال جنگلی در شمال کشور است و حداقل سن قانونی برای بازی 10 سال هست و هزینه ورودی با 40 تیر اول نفری 30000 تومان میباشد.

موتور چهار چرخ از دیگر تفریحات هیجان انگیز این پارک است که هزینه آن برای هر 10 دقیقه 25000 تومان میباشد.

اولین موزه میراث روستایی کشور که در خصوص نمایش تاریخ ، فرهنگ ،صنایع دستی و زندگی اهالی استانهای شمالی فعالیت میکند در این پارک قرار دارد که در این مورد تلاش شده تا معماری چند صد ساله مناطق جلگه ای و کوهستانی استان گیلان را به نمایش بگذارند.

از دیگرزیباییهای این پارک میتوان به رودخانه آن اشاره کرد لحظاتی را در کنار آن توقف کرد گذر آب را تماشا کرد و به صدای دلنواز آب گوش سپرد 

بهترین فصل پیشنهادی برای تماشای جذابیت های این جنگل زیبا، فصل های بهار، تابستان و پاییز است که در هر فصل انبوه درختان به رنگهای خاصی در می آیند و جذابیت منحصر به فردی ایجاد میکنند و اما بهترین فصل برای مرداب سراوان فصل بهار و فروردین ماه است 

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت