دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

ثروتمندترین کشورهای دنیا

ثروتمندترین کشورهای دنیا

تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور | 20:26/ folder مطالب مفید / بازدید : 3048

کشورهای بسیاری در جهان هستند که به دلیل بالا بودن سرانه تولید داخلی شان ثروتمند به حساب می آیند هرچند مساحت آنها کوچک باشد. با balon24 همراه باشید تا با ثروتمند ترین کشورهای دنیا آشنا شوید.

قطر Qatar

این کشور که به دلیل منابع نفت و گاز ثروتمندترین کشور جهان شناخته شده است دارای سوخت های فسیلی نیز هست و در زمینه های پتروشیمی ،تواید فولاد و کود شیمیایی فعالیت میکند. سرانه تولید ناخالص داخلی این کشور 140649 دلار میباشد که به همین دلیل برای جام جهانی انتخاب شده است.

 

لوکزامبورگ Luxembourg

دومین کشور ثروتمند دنیاست که سرانه تولید ناخالص ملی آن 9 برابر میانگین جهانی یعنی 97622 دلار میباشد. مردم این کشور تحصیل کرده هستند و در بخش هایی مانند بانک ، ارتباطات و انتقالات مشغول به فعالیت میباشند و تعداد بیکاران آنها نزدیک به 5.5 درصد است. مالیاتشان بسیار پایین است و هیچ پولی برای ارتش به هدر نمیرود و هیچ هزینه ای صرف جاده سازی نمیشود. 

 

سنگاپور Singapore

اقتصاد، امنیت، سلامت ، آموزش ، دولت خوب و آزادی شخصی عواملی هستند که این کشور را جزو ثروتمندترین ها و جذاب ترین مکانها از نظر گردشگری کرده است. سرانه تولید ناخالص داخلی این کشور 70.598،10  دلار است که در طول 22 سال دو برابر شده و کشور سنگاپور را یک کشور گران ساخته است . دولت به مردمانش خانه های لوکس و گران میدهد و با این کار کیفیت زندگی را بالا میبرد. درآمد متوسط برای هر فرد 54.530 دلار است.

 

برونئی Brunei

کشوری در جنوب شرقی آسیاست که با صادرات نفت ، گاز و غذا توانسته جزو ثروتمندترین کشورهای دنیا باشد.سرانه تولید ناخالص داخلی آن 72.370،45 دلار است.جالب است بدانید که این کشور کوچک، بسیاری از محصولاتش را وارد میکند .یکی از مهم ترین پیشرفت های حاصل شده توسز کمپانی متانول برونئی اسپارک اینوستمنت میباشد که بزرگترین نقطه عطف این کشور محسوب میشود.

 

کویت Kuwait

کشوری است که ثروتش را مدیون نفت خام به میزان 102 میلیارد بشکه است. این کشور علاوه بر نفت خام فراورده های نفتی دیگری نیز صادر میکند و کشاورزی آن نقش مهمی در بالا رفتن سرانه تولید ناخالص ملی این کشور دارد سرانه تولید ناخالص داخلی 70.913،56 دلار است.

 

نروژ Norway

کشوری که در صادرات گاز، نفت خام و نفت تصفیه شده بهترین است و جمعیت 4.97 میلیون نفری آن در سطح رفاهی خوبی زندگی میکنند. سرانه تولید ناخالص داخلی این کشور 67445،20 دلار است که اکتشاف و تولید نفت ،شیلات و نیروی هیدروالکتریک باعث رونق اقتصادی در این کشور شده است.

هنگ کنگ Hong kong

این کشور که دارای بازار اختصاصی مالی بین المللی است به عنوان کشور میلیاردرها شناخته میشود و به دلیل شاخص بالای تولید ناخالص داخلی جز ثروتمندترین کشورهای دنیاست. جمعیت آن 7155 میلیون نفر است و با توجه به اینکه دولت مردانش بدنبال سود بیشتر هستند، مهاجران کاری بسیاری دارد

 

آمریکا United States

این کشور که از لحاظ تولید نفت و گاز جزو برترینهاست از ثروتمندترین کشورهای دنیاست. جمعیت آن 310 میلیون نفر است و جمع ثروت شخصی در این کشور 63.5 تریلیون دلار است . این کشور از نظر شاخص اقتصادی برای محاسبه توزیع ثروت در میان مردم چهارمین کشور با بالاترین درامد فردی میباشد. تولید ناخالص داخلی در این کشور 914.17 تریلیون دلار است و بزرگترین بورس جهان را دارد.

 

سوئیس Switzerland

سوئیس که به صنعت ساعت و شکلاتش شناخته میشود زیباترین کشور دنیاست که جزو ثروتمندترین ها نیز هست وبدلیل داشتن طبیعت زیبا مقصد مناسبی از نظر گردشگری میباشد. سرانه تولید ناخالص ملی آن 56000 دلار بوده و به قدری از لحاظ مالی امن است که سرمایه گزاران بزرگی را میزبانی میکند. از کالاهای صادراتی آن میتوان ساعت،جواهر، لوازم ارتوپدی ، واکسن، سنگ معدن خام و فلزات را نام برد و کالاهای وارداتی آن شامل خودرو، جواهرات، دارو و ... است.

 

عربستان سعودی Saudi arabia

سرانه تولید ناخالص این کشور که از لحاظ نفت و گاز بهترین است 53624 دلار است. علاوه بر نفت و گاز منابع دیگری از جمله طلا، نقره، مس، آهن، منیزیم، سرب و سولفور را دارد.خارجی های زیادی که در این کشور کار میکنند نقش بسزایی در اقتصاد این کشور دارند و خصوصی سازی برخی از بخش های خدماتی آن باعث پبشرفت بیشتر این کشور شده است.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت