دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

توصیه های کلیدی برای سفرهای خارجی

توصیه های کلیدی برای سفرهای خارجی

تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت | 16:14/ folder مطالب مفید / بازدید : 1987

اگر اهل مسافرت هستید استفاده از تجربیات و توصیه های دیگران کمک میکند تا بتوانید از وقت خود درمسافرت نهایت استفاده را ببرید. مهم نیست که به کجا سفر می کنید زیرا اتفاقات خوب و بد همیشه جزئی جدایی ناپذیر از یک سفر هستند.

برخی از هموطنانی که به سفرهای خارج از کشور می روند به دلیل ناآگاهی و عدم توجه به نکاتی ساده با مشکل مواجه می شوند به همین دلیل در ادامه به چند مورد از توصیه های مهم و کلیدی برای سفر های خارجی اشاره خواهیم کرد.

  1. درپروازهای سیستمی خارجی چنانچه شما به پرواز اول نرسید، اسم مسافر از سیستم در ادامه مسیر حذف خواهد شد و بقیه بلیت های ترانزیت و برگشت سوخت می شوند.
  2. درهنگام رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که در اتاق های 3 تخته، تخت سوم از نوع سفری است یا کاناپه تخت خواب شو. چرا که قیمت های متفاوتی نسبت هم دارند.
  3. هنگام برگشت به ایران اگر خرید زیادی داشته باشید مامور گمرک می تواند روی پاسپورت شما این مسئله را بنویسد تا در صورت تکرار در دفعات بعدی از شما تعرفه گمرکی را دریافت شود.
  4. به این توجه داشته باشید که کیفیت و امکانات و استاندارد هتل ها در کشورها و شهرهای مختلف متفاوت است به عنوان مثال استاندارد هتل پنج ستاره در آنتالیا با استاندارد هتل پنج ستاره در پوکت بسیار متفاوت است. بنابراین قبل از انتخاب هتل حتما در سایت هایی تریپ ادوایزر و بوکینگ امتیازات آن را چک کنید.
  5. توجه داشته باشید اگر حتی یک روز هم از تولد دو سالگی کودک گذشته باشد، قیمت بلیت با نرخ کودک 2 تا 12 ساله محاسبه می شود. حتی اگر کودک در زمان پرواز رفت زیر دو سال داشته باشد و در زمان پرواز برگشت بالای دو سال.
  6. در پرواز های اتصالی به این نکته توجه داشته باشید که نیازمند ویزای ترانزیت میباشید و در صورت نداشتن ویزای ترانزیت اجازه ورود به فرودگاه آن کشور و ادامه سفر را پیدا نمی کنید.
  7. درهنگام سفر به کشورهای دیگر دقت کنید تا گذرنامه شما ممهور به مهر ورود شده باشد، در غیر این صورت صاحب گذرنامه از نظرمقامات، متهم به عبور غیرمجاز بوده حتی اگر سهل انگاری پلیس مرزی باعث این موضوع باشد.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت