دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

بزرگترین فستیوال های جهان

بزرگترین فستیوال های جهان

تاریخ انتشار : یکشنبه 09 تیر | 13:56/ folder راهنمای سفر خارجی / بازدید : 4093

یکی از راه های شناخت مقصدی که به آن سفر میکنید شرکت در فستیوالها و جشنواره های آنجاست که گاهی اوقات نشان دهنده سنت و دین آن جامعه است و یک پیام برای مردم دارد که بهترین روش برای زندگی شادی کردن و جشن گرفتن است و نباید زندگی را سخت گرفت.در این مطلب میخواهیم بزرگترین فستیوال های جهان را به شما معرفی کنیم تا اگر در حال برنامه ریزی برای سفر هستید شرکت در این جشنواره ها را هم در برنامه سفر خود قرار دهید.

یکی از راه های شناخت مقصدی که به آن سفر میکنید شرکت در فستیوالها و جشنواره های آنجاست که گاهی اوقات نشان دهنده سنت و دین آن جامعه است و یک پیام برای مردم دارد که بهترین روش برای زندگی شادی کردن و جشن گرفتن است و نباید زندگی را سخت گرفت.در این مطلب میخواهیم بزرگترین فستیوال های جهان را به شما معرفی کنیم تا اگر در حال برنامه ریزی برای سفر هستید شرکت در این جشنواره ها را هم در برنامه سفر خود قرار دهید.

 

فستیوال مجسمه های برفی و یخی هاربین در چین Harbin Ice Festival

                                                     

این جشنواره در هیلونگ جیانگ چین برگزار میشود و بزرگترین فستیوال برف و یخ در جهان است.در آن مجسمه ها و ساختمانهای یخی با سبک معماری مختلف ساخته میشود.بلوک های یخی مسابقه از از رودخانه سونگوا تامین میشود

از برنامه های دیگر این فستیوال میتوان به شنا در رودخانه یخ زده سونگوا ، اسکیت سرعت و نمایش فانوس یخ اشاره کرد.

این جشنواره هرساله از تاریخ 5 ژانویه الی 5 فوریه برگزار میشود که سالانه هزاران نفر برای شرکت در آن به این شهر سفر میکنند

فستیوال مجسمه های شن و ماسه ای در پرتغال   

از سال 2003 در منطقه آلگریو در پرتغال برگزار میشود و بزرگترین جشنواره ساخت مجسمه با شن و ماسه و در جهان است.

هرسال موضوعات فرهنگی، اساطیری و آیینی خاصی را انتخاب میکنند که 60 هنرمند از سراسر جهان شرکت میکنند و 50 مجسمه شنی را با 40000 تن شن و ماسه میسازند .

 

فستیوال فانوس یا یی پنگ در تایوان   Yi Peng Festival

سالانه در شهر چیانگ مای و در اولین شب سال قمری که ماه کامل میشود برگزار میشود با تاریک شدن هوا شروع میشود وآسمان شهر بوسیله هزاران فانوس روشن میشود. فانوس اصلی با علامت زودیاک چینی مشخص شده و فانوس ها به شکل حیوانات مختلف در آسمان در پروازند.

هدف از روشن کردن فانوس و پرواز دادن آنها در آسمان دور کردن بیماری ها است.

از دیگر برنامه های این فستیوال آتش بازی و انجام بازی های قدیمی است.

 

کارناوال ونیز در ایتالیا  Carnevale Di Venezia

یکی از بزرگترین جشنهای ونیز است که در آن مردم ماسک هایی که بسیار ماهرانه ساخته شده اند را به چهره میزنند و به یکدیگر تخم مرغ پرتاب میکنند . این فستیوال از زمان رم باستان آغاز شده و همچنان ارامه دارد و مدت آن دو هفته است. 

از برنامه های دیگر این کارناوال میتوان به رژه قایق های شناور که با شمع تزیین شده اند اشاره کرد.

 

فستیوال بالون آلبوکرک در نیو مکزیکو آمریکا  Albuquerque Internation Balloon Fiesta

بزرگترین فستیوال بالون جهان است که از سال 1972 برگزار شد. مدت این فستیوال 9 روز است که در این مدت حدود 600 بالون به پرواز در می آیند و میهمانان میتوانند بلند شدن و پرواز کردن تعداد زیادی بالون را تماشا کنند.

در سال 2011 به عنوان بزرگترین رویداد پرواز بالن در جهان در کتاب گینس ثبت شد. همینطور بیشترین میزان عکاسی در جهان را دارد.

یکی از برنامه های ویژه این فستیوال این است که افراد با ملیت های مختلف بالون های خود را با تصویر پرچم خود در آسمان به پرواز در می آورند.

 

فستیوال اکتبر مونیخ آلمان Oktober Fest

یکی از بزرگترین فستیوال هام سرگرم کننده در جهان است که هرساله 6 میلیون نفر در این فستیوال شرکت میکنند 

مدت این فستیوال دو هفته از آخرین هفته سپتامبر تا اولین اخرهفته ماه اکتبر میباشد.

 

فستیوال گوجه فرنگی در بونول اسپانیا   La Tomatina

سالانه در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار میشود.شروع برنامه به این صورت است که شرکت کنندگان از یک میله چرب بالا میروند و ژامبونهایی که در بالای آن آویزان است را به پایین بیندازند.زمانیکه فردی از گروهی موفق شود نشانه شروع جنگ گوجه فرنگی است کامیون های حامل گوجه فرنگی در خیابانها قرار میگیرند و شرکت کنندگان به یکدیگر گوجه فرنگی پرتاب میکنند و اما برای حفظ ایمنی شرکتت کنندگان قوانینی در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان باید از آن پیروی کنند

موسیقی ، رقص و اتش بازی از دیگر برنامه های این فستیوال است.

 

فستیوال رنگ یا هولی در هند  Holi Festival

هولی به عنوان جشنواره رنگ در هند و نپال برای خوش آمد گویی به فصل بهار و برای جشن گرفتن پیروزی خوبی بر بدی برگزار میشود که یکی از مهمترین جشنواره های هندی هاست.

این جشن با آتش زدن هولیکا که نمادی از مرگ شیطان است شروع میشود و شرکت کنندگان با تفنگ های آبی میجنگند و یکدیگر را خیس میکنند و همینطور به یکدیگر رنگ های پودری میپاشند.

 

فستیوال برنینگ من در نوادا آمریکا   Burning Man

به معنی مرد سوزان است و در آن مرد حصیری بزرگ یا سازه های مشابه چوبی دیگر را میسوزانند مدت آن یک هفته است از دوشنبه آخر آگوست شروع میشود وتا دوشنبه اول سپتامبر ادامه دارد .

در این جشنواره سالانه بین 50 تا 70 هزار نفر شرکت میکنند که شرکت کنندگان به کشف استعدادهای درونی خودشان تشویق میشوند و اعتماد به نفس و هنر پردازی خود را به چالش میکشند و بدون در نظر گرفتن نژاد ، رفتار و گفتار خود را دارند.

 

کارناوال ریو در ریو دوژانیرو برزیل Rio Carnival

مشهورترین فستیوال و مراسم پایکوبی در جهان است که نشان دهنده خلاصه ای از فرهنگ برزیل است .مدت برگزاری آن 5 روز است که روزانه حدود 2 میلیون نفر به خیابانهای شهر می آیند وبا لباسهای خاص همراه طبل زنان و رقصندگان در خیابانهای شهر رژه میدهند و به رقص و آواز میپردازند.

مهمترین رویداد این فستیوال رقص سامباست که حدود 200 مدرسه سامبا در آن شرکت میکنند که هر گروه موضوع خاص خود ر ا به صورت نمایش موزیکال با لباس، شعر و موسیقی مختص خود به اجرا میگزارد.

کنسرت های موسیقی و جشن بالماسکه از دیگر برنامه های این جشنواره میباشد.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت