دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

آکواریوم های دیدنی جهان

آکواریوم های دیدنی جهان

تاریخ انتشار : پنج شنبه 07 شهریور | 10:21/ folder جاذبه های دیدنی خارجی / بازدید : 2063

اقیانوس زیستگاه وسیعی از ماهی هاست که بازدید از همه نقاط آن غیر ممکن است به همین دلیل آکواریوم ها ساخته شدند که اکثر موجودات دریایی را در یک مکان جمع میکنند تا شما از دیدن آنها لذت ببرید. در ادامه میخواهیم چند نمونه از آکواریوم های دیدنی جهان را به شما معرفی کنیم.

آکواریوم دبی امارت 
آکواریوم دبی یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین دیدنی های دبی ویکی از بزرگترین آکواریوم های معلق دنیاست، این آکواریوم که در دبی مال قرار دارد دارای بزرگترین مجموعه کوسه ببری دنیاست که به شما این امکان را میدهد که در کنار کوسه ها شنا کنید و پنگوئن ها را از نزدیک ببینید . 

آکواریوم پوکت تایلند 
از مهم ترین دیدنی های کشور تایلند محسوب میشود و توانسته با ماهی ها و آبزیان گوناگونش توجه گردشگران را به سوی خود جلب کند.این آکواریوم تونل زیبایی دارد که حس حرکت در میان آب ها را به بازدید کننده ها القا می کند وماهی هایی که در اعماق دریاها و اقیانوس ها زندگی می کنند را نیز می توانید در این آکواریوم مشاهده کنید. 

آکواریوم کوالالامپور مالزی 
آکواریوم کوالالامپور یکی از بزرگ ترین ومشهورترین جاذبه های شهر کوالالامپور است وبا بازدید از آن می توانید نزدیک 5 هزار جاندار مختلف را ببینید ودر میان 33 آکواریوم مختلف، تونلی سرتاسری و 90 متری را خواهید دید که موقعیتی متفاوت را برای تماشای ماهی ها در اختیار شما می گذارد. 

آکواریوم آکوا وگا آنکارا ترکیه 
یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی در سراسر آنکاراست که در مرکز خریدی به نام ناتا وگا قرار گرفته است این مرکز خرید از مجتمع های تجاری مشهور شهر محسوب میشود و یک تونل طولانی دارد که حس شگرفی را به بازدیدکننده ها القا می کند ،آبزیان این آکواریوم تنوع بسیاری دارند و حدود 12000 جاندار دریایی در آن قابل مشاهده هستند همچنین امکان تماشای کوسه ها نیز در آکواریوم آکوا وگا وجود دارد. 

آکواریوم فلوریا استانبول ترکیه 
آکواریوم استانبول یکی از بهترین و بزرگترین آکواریوم های موضوعی دنیاست که موجودات دریایی 17 منطقه جهان را به نمایش گذاشته است. در آکواریوم استانبول می توانید در کنار کوسه ها غواصی کنید و یا خودتان به ماهی ها غذا دهید،درست در کنار آکواریوم استانبول یک مرکز خرید و یک هتل به چشم می خورد که می توانید از امکانتشان استفاده کنید. 


آکواریوم تروکادرو پاریس فرانسه 
آکواریوم پاریس نخستین آکواریومی است که در دنیا ساخته شده و دارای مجموعه ای از ماهی های بزرگ و کوچک و آکواریوم های تمام قد و وسیع است که به جذابیت دیدار آن میافزاید. این آکواریوم که در مرکز پایتخت فرانسه واقع شده و فقط 600 متر با برج مشهور ایفل فاصله دارد ،به سینمای آبی نیز نامگذاری شده است .یکی از جذاب ترین بخش های آکواریوم پاریس به مخزن کوسه و 32 مهمان درونش اختصاص پیدا می کند. این بخش آن قدر محبوب است که مدتی میزبان اتاق هتلی زیرآبی برای یکی از سایت های معتبر رزرو اقامتگاه بود. 

 

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت