دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

کشتی کروز

کشتی کروز

تاریخ انتشار : سه شنبه 04 تیر | 14:22/ folder مطالب مفید / بازدید : 4635

شاید بارها اسم کشتی کروز را شنیده باشید ولی تا به حال به این فکر کرده اید که کشتی کروز چیست؟ و یا برای چه کاری ساخته شده است؟ همه افراد تا حدودی اطلاعاتی در این مورد دارند اما در ادامه می خواهیم کمی بیشتر با کشتی کروز آشنا شویم.

معرفی کشتی کروز

کشتی کروز نوعی کشتی مسافربری با امکانات رفاهی بالاست که با هدف بالا بردن سطح رفاه مسافران در سفر های دریایی ساخته شده است. اما امروزه این نوع کشتی ها به قدری پیشرفت کرده اند که به تنهایی، خود مقصدی خوب و ایده آل برای سفر به شمار می آیند.

امکانات کشتی های کروز

کشتی‌های کروز متنوع هستند و هر کمپانی چندین نوع کشتی در اندازه های مختلف و با امکانات متفاوت دارند. در این کشتی ها امکان اقامت نیز وجود دارد به همین خاطر است که به آن ها هتل نیز می گویند زیرا اقامتگاه های موجود در این کروزها روز به روز پیشرفته تر می شوند. در کشتی های کروز طیف وسیعی از امکانات شامل رستوران های لوکس، پارک های آبی، سالن های بدنسازی مدرن، سالن تئاتر و سینما ، شهربازی و مراکز اسپا را میتوان یافت.

 امنیت کشتی های کروز

یکی از مباحث مهم درباره کشتی های کروز، امنیت این کشتی هاست. از آن جایی که بیشتر مسافران این کشتی ها ، افراد ثروتمند هستند یکی از چالش هایی اصلی مسئولان و مالکان کشتی ها حفظ جان و مال آن ها است و به همین دلیل در تمامی اتاق های میهمانان گاو صندوق وجود دارد ، در تمامی کشتی از دوربین های مداربسته استفاده شده ، وسایل مسافران با دستگاه های اشعه ایکس چک می گردد و مسافران در زمان ورود یا خروج کنترل می شوند. یکی دیگر از مسائل امنیتی کشتی های کروز مقاومت کشتی دربرابر طوفان های شدید است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مقاومت کشتی های کروز نیز بسیار بالاتر رفته.

مزایای سفر با کشتی کروز

از مزایای سفر با کشتی کروز میتوان به بازدید از مقصد هایی بکر ودیدنی که معمولا در سفرهای زمینی از آنها بازدید نمی شود و بازدید از چندین مقصد بدون چندین بار ورود و خروج به هتل ها در شهرهای مختلف در مدت زمانی کوتاه اشاره کرد.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت