دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

توصیه های بهداشتی در سفر

توصیه های بهداشتی در سفر

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت | 17:41/ folder مطالب مفید / بازدید : 2097

همه کارها آداب خاص خود را دارند. سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست و این آداب و قوانین تنها منوط به قسمت های خاصی از سفر نمیباشد . مهم ترین بخش این آداب، توصیه های بهداشتی در هنگام سفر است .

رعایت نکات بهداشتی در همه حال لازم است اما دلیل این که ما برای سفر کردن به در نظر گرفتن بیشتر این نکات تاکید میکنیم، کم شدن مقاومت بدن در سفر به واسطه کم خوابی، راه طولانی و خسته کننده، کمی استراحت، شرایط آب و هوایی متفاوت و تنوع منابع غذایی در مقصد سفر شماست.

مواد غذایی

یکی از مواردی که رعایت نکات بهداشتی در هنگام سفر توصیه میشود ، بخش مواد غذایی میباشد. به یاد داشته باشید که مصرف غذاهای زیاد و پر حجم، چرب و سنگین میتواند در طول سفر موجب سنگینی، تهوع و استفراغ شما شود و به همین خاطر بهتراست که بیشتر از غذاهای آبپز با حجم کم و خوراکی هایی که پایه ی آن ها از میوه ها و سبزیجات تشکیل شده، استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از غذا های کنسرو شده را دارید باید به این نکته توجه کنید که قوطی آنها بر آمده یا فرو رفته یا شکستگی نداشته باشد. همچنین قوطی کنسرو را پیش از باز کردن و مصرف حتما ۲۰ دقیقه بجوشانید.

به این نکته توجه داشته باشید شما همیشه نمی توانید غذاهای مسموم را از بو یا مزه ناخوشایندشان تشخیص دهید در برخی موارد این غذاها بو یا مزه بدی ندارند اما ممکن است باعث مسمومیت شوند.

هتل و اتاق های آن

بهداشت هتل یکی از کلیدی ترین عوامل جذب مسافر به شمار می آید. هتل ها، به صورت کلی و عمومی تمیز هستند اما در هر صورت به تمیزی منزل و اتاق خواب شخصی شما نمیرسند !

باکتری ها و حشرات توی تخت خواب از خطرات بهداشتی که سلامت را تهدید میکند میباشد که احتمال دارد در اتاق هتل خود مشاهده کنید. البته این مسئله در هر هتلی وجود ندارد.

رو تختی ها عموما بیشترین آلودگی را در اتاق به خود جذب می کنند. از هتل سوال کنید که هر چند وقت یک بار رو تختی ها را شستشو میکنند و یا از ملحفه و پتوی شخصی خودتان استفاده کنید. همچنین توصیه می کنیم از وسایل مشترکی که در اتاق قرار داده شده است کمتر استفاده کنید.

برای دور بودن از آلودگی های فرش حتی الامکان با دمپایی و یا جوراب روی فرش ها راه بروید و از نشستن بر روی زمین و قرار دادن لباس هایتان روی فرش خودداری کنید.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت