دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

راهنمای سفر به سنگاپور

راهنمای سفر به سنگاپور

تاریخ انتشار : یکشنبه 02 تیر | 16:42/ folder راهنمای سفر خارجی / بازدید : 1982

سنگاپور نام سرزمینی کوچک در جنوب شرقی آسیاست که امروزه به عنوان یکی از لوکس ترین و جذاب ترین مقاصد سفر در دنیا شناخته میشود. نام این سرزمین در زبان باستانی هندوستان به معنای شهر شیر میباشد و به همین دلیل است که مجسمه مرلیون (Merlion) به نماد این کشور تبدیل شده.

این کشور در واقع از یک جزیره بزرگ و 62 جزیره کوچک تر در جنوب شرقی آسیا تشکیل شده و در دنیا به عنوان مرکز تجارت جهانی، اقتصادی و حمل و نقل شناخته می شود که دارای بالاترین شاخص های تحصیلات، سلامتی، طول عمر، کیفیت زندگی و امنیت میباشد.

بهترین زمان برای سفر

سنگاپور با توجه به موقعیت جغرافیایی، دارای آب و هوایی معتدل میباشد به طوری که در تمام ماه های سال می توان به این کشور سفر کرد. به جز زمان هایی که سنگاپور در حال برگزاری رویدادهای بزرگ است. زیرا قیمت هتل های در این شهر کمی بالاتر میرود و به همین دلیل از نظر اقتصادی زمان مناسبی برای سفر نیست. البته به طور کلی هزینه های سفر به سنگاپور نسبت به کشورهای دیگر مقداری بالاتر هستند اما نگران این موضوع نباشید زیرا در ازای آن خدمات مطلوبی هم دریافت خواهید کرد.

جاذبه های مهم گردشگری سنگاپور

شهر سنگاپور دیدنی های جذاب و متفاوت بسیاری را در خود جای داده. در ادامه با برخی از محبوب ترین آن ها آشنا میشویم.

  • خلیج مارینا (marina bay)

خلیج مارینا در سنگاپور یکی از مهمترین و بهترین جاذبه های دیدنی سنگاپور به شمار میرود. مهم ترین بخش این مجموعه (Marina Sand Sky) است که در بالای 3 آسمان خراش قرار گرفته و بسیاری از دیدنی‌ های فوق ‌العاده از جمله ترسناک ترین استخر جهان و زیباترین و گران قیمت ترین رستوران ها را نیز میتوان در این مجموعه یافت.

  • پرنده ‌ی سنگاپور (Singapore Flyer)

یکی از جذاب ترین دیدنی های سنگاپور که در قلب این شهر قرار دارد پرنده ‌ی سنگاپور است. این چرخ و فلک به عنوان دومین چرخ و فلک بزرگ دنیا با ۱۶۵ متر ارتفاع به شمار میرود و دارای 28 کپسول میباشد که هر یک از این کپسول ها می تواند 28 نفر را در خود جای دهد. علاوه بر این میتوانید به ساختمان پایه ای این مجموعه و سرگرمی های آن که برای گردشگران تدارک دیده بازدید کرد.

  • باغ‌های خلیج

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی سنگاپور مجموعه باغ های (Gardens by the Bay) هستند. این مجموعه زیبا و دیدنی تشکیل شده از سه باغ اصلی با وسعتی حدود 100 هکتار است که در کنار خلیج سنگاپور احداث شده و ترکیبی از انواع امکانات تفریحی و خدماتی است.

  • یونیورسال استودیوی سنگاپور

یونیورسال استودیوی سنگاپور، پارک موضوعی وسیع و جذابی است که عنوان بهترین شهربازی آسیا را از آن خود کرده و جزو برترین های دنیا نیز محسوب می شود. برای گردش در این مجموعه تفریحی دست تان بسیار باز است چرا که تفریحات این شهربازی به 7 بخش تفریحی مختلف تقسیم میشوند که هر قسمت بر پایه فیلم ها و شخصیت های مشهور سینمایی ساخته شده اند.

  • اسکله کلارک

اسکله کلارک یکی از بهترین مناطق گردشگری برای تجربه زندگی شبانه در سنگاپور است، این اسکله با قدمتی 200 ساله و تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذاهای شرقی، چینی، هندی و اروپایی در کنار اسکله به همراه موسیقی‌های زنده و لذت بخش خواهد بود.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت