دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

کثیف ترین فستیوال های جهان

کثیف ترین فستیوال های جهان

تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهریور | 17:54/ folder جاذبه های دیدنی خارجی / بازدید : 2739

فستیوالهای مختلفی هرساله در نقاط مختلف جهان برگزار میشوند که برخی از آنها بسیار کثیف هستند در ادامه میخواهیم شما را با 10 فستیوال کثیف جهان که در زمان خاصی برگزار میشوند و مورد استقبال افراد زیادی قرار میگیرند آشنا کنیم.

فستیوال دوشنبه تمیز یا جنگ آردی در یونان Clean Monday

در این جشنواره که یکی از کثیف ترین جشنهای دنیاست و در شهر گالاکسیدی ، 200 کیلومتری آتن در یونان برگزار میشود ، شرکت کنندگان حدودا 1300 کیلو آرد را به سمت یکدیگر پرتاب میکنند و از چند روز قبل تله هایی را برای یکدیگر در معابر عمومی میگذارند. در این جشن که هرساله به دلیل آغاز ایام روزه داری در تقویم ارتدوکس برگزار میشود شرکت کنندگان با پاشیدن آرد رنگی روی یکدیگر این روز را جشن میگیرند.

 

فستیوال چین چیلا در استرالیا 

در این جشنواره که هر ساله در اواخر ماه فوریه برگزار میشود و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های غذایی شناخته میشود مردم به سمت یکدیگر هندوانه پرتاب میکنند و عده ای نیز به اسکی روی هندوانه میپردازند.

 

جنگ آرد و تخم مرغ Els Enfarinats

در این جشن که در شهر ایبی اسپانیا با مواد اولیه کیک برگزار میشود شرکت کنندگان به میدان مرکزی شهر یا محل مبارزه میروند و به یکدیگر آرد و تخم مرغ پرتاب میکنند این جنگ که یکی از سنت های قدیمی این شهر است هرساله در اواخر ماه دسامبر برگزار میشود.

 

بزرگداشت میمونها در تایلند 

یکی از کثیف ترین و عجیب ترین فستیوالهاست که در تایلند برگزار میشود. در این جشنواره مردم غذاها و نوشیدنی های فراوانی را برای میمونها آماده میکنند و میمونها با این میوه ها بازی میکنند و فضای بسیار کثیفی را ایجاد میکنند.

 

جام جهانی پای کاسترد World Custard Pie Championships 

در این جشنواره که سالانه در شهر کنت انگلیس برگزار میشود مردم شیرینی های پای را به صورت یکدیگر پرتاب میکنند. این فستیوال ابتدا 50 سال پیش برای جمع آوری کمک های مالی برای سالن شهرداری برگزار شد و تا کنون ادامه داشته مسابقه ای جهانی است که مردم از کشورهای دور و نزدیک برای شرکت در این مسابقه به انگلستان می آیند. امتیازدهی به شرکت کنندگان بستگی به محل اصابت پای دارد مثلا اگر به صورت فرد اصابت کند بالاترین امتیاز یعنی 6 را دارد.

 

جنگ پرتقال در ایتالیا 

در این جشن که به عنوان بزرگترین جنگ خوراکی در ایتالیا شناخته میشود مردم به دو گروه تقسیم میشوند و با پرتاب پرتغال به یکدیگر به مبارزه میپردازند. این جشن یکی از کثیف ترین فستیوال ها در اروپاست که در انتها سطح شهر را هزاران تن پرتغال از بین رفته فرا میگیرد.

 

قل دادن پنیر در انگلستان 

این فستیوال که هرساله در انگلستان برگزار میشود علاوه بر عجیب بودن و کثیف بودن ،خطرناک نیز هست در این جشنواره از بالای یک تپه گلی یک تکه پنیر را به پایین هل میدهند و مردم برای بدست آوردن آن باید به سمت پایین حرکت کنند که در نهایت عده ای در بین گل و لای میمانند و عده ای دست و پایشان میشکند .

 

فستیوال باتلاق در کره جنوبی

کثیف ترین جشنواره ای که شرکت کنندگان در باتلاق شنا میکنند بخاطر این جشنواره که در کره جنوبی برگزار میشود سالانه دو میلیون نفر وارد این کشور میشوند و برای شرکت در این فستیوال در باتلاق های مختلف و در گل و لای شنا میکنند .

 

فستیوال انگور La Raima

این فستیوال که هر ساله در شهر پوبلا دل دوک اسپانیا و در اواخر ماه آگوست برگزار میشود به سال 1930 بر میگردد که مزرعه داران فصل برداشت انگور را جشن میگرفتند و خوشه های انگور را به سمت یکدیگر پرتاب میکردند . این مراسم که امروزه پرطرفدار شده مردم زیادی را از نقاط مختلف برای شرکت در این فستیوال جمع میکند تا به سمت یکدیگر انگور پرتاب کنند.

 

جنگ گوجه فرنگی در اسپانیا La Tomatina

این جشن که یکی از معروفترین فستیوالهای غذا در دنیاست سالانه در ماه آگوست در شهر والنسیا اسپانیا برگزار میشود. در این فستیوال که بدلیل اولین برداشت گوجه فرنگی در سال برگزار میشود 20000 نفر شرکت میکنند که بیش از 100 تن گوجه فرنگی را به یکدیگر پرتاب میکنند و روی زمین رودی از آب گوجه سرازیر میشود.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت