دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

بهترین پارکهای آبی جهان

بهترین پارکهای آبی جهان

تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد | 15:15/ folder جاذبه های دیدنی خارجی / بازدید : 2903

یکی از جاذبه های گردشگری در شهرهای توریستی تفریحات آبی است. پارک های آبی در دنیا طرفداران زیادی دارد حتی در شهرهایی که سواحل شنی خوبی دارند زیرا امکانات و هیجانی که در پارکهای آبی وجود دارد معمولا با تفریحات ساحلی متفاوت است این پارکها امکان یک روز پر هیجان و شاد را برای شما و خانواده تان ایجاد میکند پس اگر شما هم از طرفداران تفریحات آبی هستید این مطلب را از دست ندهید.

پارک آبی سیام اسپانیا 

پارک آبی سیام به عنوان بهترین پارک آبی جهان شناخته شده است که در سواحل جزایر قناری که از معروفترین جزایر دنیا در اسپانیاست، واقع شده که همچون نگینی در میان اقیانوس اطلس قرار گرفته است پارک آبی سیام به سبک تایلندی ساخته شده و هیجان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. در این پارک می توانید به بخش خانوادگی بروید و دسته جمعی خاطره ای خوش را برای خود رقم بزنید.

 

پارک آبی وایلد وادی دبی 

پارک آبی وایلد وادی نه تنها یکی از بهترین های دبی است بلکه در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و جزو ده پارک آبی برتر دنیا شناخته شده است. شهرت وسایل بازی و سرگرمی های گوناگون در این پارک آن قدر زیاد است که هر گردشگری علاقه مند می شود برای یک بار هم که شده طعم هیجان را در وایلد وادی تجربه کند. این پارک آبی جذاب در یکی از بهترین مناطق دبی، یعنی ساحل جمیرا و در مقابل برج العرب ساخته شده است. جمیرا یکی از مدرن ترین، زیباترین و البته گران ترین سواحل دبی به شمار می آید که اقامتگاه ها و تفرجگاه های متعددی دارد.

 

پارک آبی واتربوم بالی 

واتربوم پدیده ای خارق العاده در جزیره بالی و جنوب روستای کوتاست و سومین پارک آبی برتر دنیاست که در میان باغ های سرسبز و گرمسیری قرار دارد. پارک آبی واتربوم مجموعه بی نظیر و قابل توجهی از سرسره های متنوع و جاذبه های مختلف، رستورانها و کافه ها با نوشیدنی های متنوع را دارد . سرسره ها و بازی های واتربوم با استانداردهای بالای جهانی ساخته شده و خیال شما را از بابت امنیت راحت می کند.

 

پارک آبی ایسترالندیا کراواسی

کرواسی کشوری در شرق قاره سبز اروپا است که به طبیعت زیبا شهرت دارد. جنگل های انبوه و سرسبز و دریاچه ها و آبشارهای خارق العاده دارد که پارک آبی ایسترالندیا در دل این جنگلها قرار گرفته و ماجراجویان بسیاری را راهی این کشور میکند. ایسترالندیا، بهترین پارک آبی کشور کرواسی است که در سال 2014 میلادی افتتاح شد و تنها در طی مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از گردشگران دنیا را به خود جلب کند.هنگامی که وارد این پارک آبی جذاب بشوید با تعداد بالایی از انواع سرسره ها، استخرهای بزرگ و کوچک و هیاهوی شادی بخش بازدیدکنندگان مواجه خواهید شد.

 

پارک آبی ریویرا در کازان 

پارک آبی ریویرا یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین جاذبه های شهر کازان است که متعلق به هتلی 4 ستاره به همین نام است وجزو بهترین پارک های آبی کشور روسیه محسوب می شود ،از ویژگی های جالب پارک آبی ریویرا آن است که به دو بخش سر پوشیده و روباز مجهز است ویک بخش در این پارک آبی وجود دارد که انواعی از سوناهای معروف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد،با ورود به پارک ریویرا می توانید در دریا شنا کنید، موج سواری کنید و یا به دل جنگل های آمازون بروید و در رود پرپیچ و خمش آدرنالین را به اوج برسانید .

 

پارک آبی رامایانا پاتایا

یکی از بهترین جاذبه های هیجانی تایلند پارک آبی رامایانا است این پارک آبی 1 ساعت و نیم با بانکوک فاصله دارد و در 40 کیلومتری جنوبی پاتایاست، با بازی های متنوع، وبا کیفیت وامکانات لازم توانسته به عنوان سومین پارک آبی برتر آسیا شناخته شود واین کشور گرمسیری و زیبا، در فصل پاییز و زمستان ما، همچون بهشتی سرسبز باقی می ماند،انتخاب رامایانا یکی از خاطره انگیزترین روزهای سفر شما را در تایلند رقم میزند.

 

پارک آبی اکشن بلغارستان 

پارک آبی اکشن در سال 2001 افتتاح شد وبه عنوان چهارمین پارک آبی برتر اروپا شناخته شده است این مجموعه تفریحی، نخستین پارک آبی است که در بلغارستان ساخته شده. اکشن، یک پارک آبی است که در بخش های مختلف با شخصیت ها و طرح و نقش های رنگارنگ تزیین شده است.وقتی به درون این پارک آبی وسیع میروید، سرسره های بزرگ و کوچک مختلفی را خواهید دید که با درختان پالم و درختچه های همیشه سبز مدیترانه ای احاطه شده‌اند و پل هایی چوبی در میان آن ها خودنمایی می کنند و فواره های آب، رودخانه آرام و استخرهای مختلف نیز باعث می شوند تا خودتان را در یک محیط آبی پرنشاط بیابید.

 

پارک آبی واترکینگدم 

این مجموعه یکی ازبهترین وبزرگترین پارک های آبی درکشور هند است وپنجمین پارک آبی برترآسیا نیز می باشد ،دراین محوطه بازی های آبی هیجان انگیزی که شامل سرسره پرشیب و سرسره پر پیچ و خم آمازون است قرار دارد ،واتر کینگدم در مجموع بیش از 30 بازی و سرسره مختلف دارد که بزرگترین استخر موج دنیا یکی از موارد آن است. 

 

پارک آبی آتلانتیس مارماریس 

پارک آبی آتلانتیس مارماریس، بزرگترین پارک آبی شهر ساحلی مارماریس است و یکی از جاذبه های تفریحی در مارماریس ودرکنار دریای مدیترانه است از ویژگی های خوب و منحصر به فرد پارک آبی آتلانتیس این است که پس از خرید بلیت و ورود به مجموعه، شما می توانید تمام روز، هر زمان که دوست داشتید از پارک خارج شوید و به درون آن بازگردید، بدون آن که نیاز باشد بلیت دیگری تهیه کنید.

 

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا 

نخستین پارک آبی موضوعی دنیاست و سومین پارک آبی برتر تایلند است . کارتون نتورک آمازون در واقع پارکی وسیع است که برای ساختش از جنگل های بارانی آمازون الهام گرفته اند و طبیعت جذاب و سرسبز پاتایا نیز در بازسازی این شباهت نقش بسیاری داشته است وشخصیت های کارتونی مورد علاقه بچه ها دراین پارک آبی قرار دارد  

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت