دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

روش های برای غلبه بر ترس از پرواز

روش های برای غلبه بر ترس از پرواز

تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت | 15:11/ folder مطالب مفید / بازدید : 2079

همه ما شیفته سفر و دیدن مکان های جدید هستیم، اما یک بخش از سفر که بسیاری را از انجام این کار باز میدارد ترس از پرواز است.ترس از پرواز ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد مانند ترس از از ارتفاع ، ترس فضای بسته ،ترس از ربوده شدن هواپیما و یا به خواب رفتن خلبان.

مهم نیست علت ترس شما از پرواز چیست. زیرا روش های مطمئنی وجود دارد که می تواند ترس از پرواز را برای شما کاهش دهد. ما در ادامه به چند نکته برای غلبه بر ترس از پرواز اشاره خواهیم کرد.

1- هواپیمایی که پرواز شما با آن انجام میشود را بشناسید.زیرا کسب اطلاعات درباره هواپیما میتواند نگرانی شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

2- اگر امکان انتخاب صندلی را دارید، از انتخاب ردیف های کنار پنجره دوری کنید. مخصوصا اگر از گیر افتادن در جای تنگ می ترسید به علاوه اگر ترس از ارتفاع داشته باشید، نگاه کردن از پنجره باعث میشود اضطرابتان بیشترشود.

3- به خاطر داشته باشید که بیشتر پروازها با موفقیت و در امنیت کامل انجام میگیرند و فقط درصد خیلی کمی از پروازها به مشکل میخورند اما رسانه ها تنها از سوانح آن می گویند. از کانال های تلویزیونی، فیلم ها یا نشریاتی که به حوادث هواپیما می پردازند ، دوری کنید.

4- روزهای نزدیک به سفر سعی کنید از استرس دوری کنید و تنها روی افکارمثبت مانند تفریحاتی که در مقصد می خواهید داشته باشید تمرکز کنید.

5- زودتر به فرودگاه بروید و در سالن انتظار فرودگاه در آرامش منتظر پرواز خود بشوید زیرا دیر کردن و نگرانی نسبت به از دست دادن هواپیما، ترس شما را افزایش می دهد.

6- خودتان را سرگرم کنید .یک مجله، کتاب و یا موسقی آرامش بخش خوب میتواند مقداره زیادی از استرس پرواز کم کند تا ذهن را از اتفاقات هواپیما دور کند.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت