دانلود اپلیکیشن Balon24

اپلیکیشن Balon24

پرواز / تور / اتوبوس نصب کنید

ترسناک ترین مکان های جهان که در تسخیر ارواح هستند

ترسناک ترین مکان های جهان که در تسخیر ارواح هستند

تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور | 20:27/ folder جاذبه های دیدنی خارجی / بازدید : 6480

اگر طرفدار ترس و وحشت هستید و دوست دارید با ترسناک ترین مکانهای جهان آشنا شوید با ما همراه باشید تا 10 مکان از خوف انگیزترین های جهان را به شما معرفی کنیم.

منطقه پلاکلی در شهر کنت

منطقه ای که یکی از روح خیزترین مکانهاست و اغلب به جن زده ترین روستا در انگلستان شناخته شده است       یکی از جاذبه های ترسناک این منطقه جنگل  اسکریمینگ است که شایعاتی در مورد اینکه هنوز صدای وحشتناک گریه مردگان را در آن میتوان شنید وجود دارد و هرساله هنگام هالوین شکارچیان ارواح زیادی به این منطقه مراجعه میکنند.

 

جزیره عروسک ها در مکزیک

جولیان سانتانا باررا که در شهر مکزیکو سیتی دارای زمین کشاورزی بود جسد دختری را در یکی از کاریزها پیدا کرد که در آب غرق شده بود.چندی بعد به طور اتفاقی عروسکی را شناور روی آب پیدا کرد و آنرا به شاخه یکی از درختان آویزان کرد سپس به جمع آوری عروسک های دور انداخته و تکه های آنها پرداخت و به درختان جزیره آویز کرد تا ارواح شیطانی را دفع کند. جولیان نیز در آب های همان جزیره غرق شد اما عروسکها و این مکان همچنان وجود دارند و تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری شده که بازدید کنندگان میتوانند با قایق به تماشای این جزیره بپردازند و به آویختن عروسکها بپردازند. تعدادی از آنها ادعا میکنند که صدای نجوای عروسکها را میشنوند و گاهی آنها را در حال پایین آمدن از درختان دیده اند.

 

جزیره هاشیما ژاپن hashima 

هاشیما که در 15 کیلومتری از بندر ناگاساکی قرار دارد و زمانی به عنوان معدن بزرگ ذغال سنگ و محل سکونت هزاران معدنچی و خانواده هایشان بود ،بعد از اینکه نفت ژاپن جایگزین زغال سنگ شد جزیره به سرعت تخلیه شد و به حال خود رها شد و اکنون با نام جزیره ارواح شناخته میشود که بخشی از آن را برای بازدید گردشگران بازگشایی کردند که اغلب با قایق هایی برای تماشای مناظر وارد جزیره میشوند.

 

کلیسای از جنس استخوان در پرتغال

کلیسای مخوف که مصالح به کار رفته در ساخت آن استخوان است و دیواره های داخلی آن از استخوان های بدن و جمجمه انسان ساخته شده است به همین دلیل به نام capela dos ossos خوانده میشود که به زبان پرتغالی به معنی کلیسایی از استخوان است. در این بنا از استخوان 5هزار راهب استفاده شده و دو جسد نیز به دیواره آن متصل است که یکی از آنها اسکلت یک کودک است و هدف از این کار نشان دادن عمر کوتاه و گذر زود زمان است و اینکه مرگ پایان راه همه ماست 

 

عمارت بورلی رکتوری borley rectory در شهرستان اسکس essex

جن زده ترین خانه در کل بریتانیا و مکانیست که متعلق به یک کلیسا و صومعه در قرن 12 بوده است. در افسانه ای آمده که یکی از راهبان عمارت بورلی عاشق یکی از راهبان در صومعه که نزدیک به آن محل بوده میشود ان دو تصمیم میگیرند باهم فرار کنند ولی ریش سفیدان کلیسا آگاه میشوند و راهب را به دار می آویزند و زن را در خزانه ای که زیر خانه کشیش بود زنده به گور کردند و از آن زمان روح آنها تمام این مکان را تسخیر کرده است.

 

جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن aokigahara 

این جنگل ترسناک که در اساطیر ژاپن ارتباط با شیاطین دارد، در نزدیک قله فوجی در ژاپن واقع شده و سالانه شاهد خودکشی افرادیست که سکوت و انزوای آن را برای پایان دادن به مشکلاتشان انتخاب میکنند. سکوتی که بدلیل تراکم درختان و مسدود شدن جریان باد توسط آنها بوجود آمده. در هر گوشه جنگل تابلوهایی نصب شده تا مردم را از اینکار منصرف کند و در تصمیم خود تجدید نظر کنند با تمام این تلاش ها هنوز هم این جنگل دومین مکان پرطرفدار خودکشی در جهان است . گورستانی خاموش که گاهی اجساد قربانیان را در خود پنهان میکند و اجساد آنها را باز پس نمیدهد. در سال 2010 بیش از 50 نفر جان خود را در این جنگل گرفتند و سالانه افراد داوطلبی برای جستجوی اجساد به این جنگل میروند.

 

قلعه ادینبورو Edinburgh castle

یکی از جن خیزترین مکانهای کشور اسکاتلند که متعلق به یک نوازنده، طبل زن بدون سر و جانور سیاه رنگ به شکل سگ است که 18 سال پیش این مکان با ابزارهای دید در شب و دوربین های دیجیتالی و تصویربرداری حرارتی و تعدادی داوطلب مورد تحقیق قرار گرفت که نیم بیشتر داوطلبان ادعا کردند ارواح و پدیده های شبح وار را مشاهده کردند و موجوداتی را حس کردند که لباس های آنها را میکشید هم چنین شاهد افت ناگهانی دما در مکان بودند.

 

برج لندن tower of London

بر اساس افسانه ها برج لندن توسط 10 ها مورد از ارواح اشراف زادگان تسخیر شده که در پشت دیوارهای آن با مرگ خود روبرو شدند یکی از این ارواح که در این مکان مشاهده شده روح توماس بکت Thomas becket است از دیگر ارواح سرگردان آن میتوان از ادوارد پنجم Edward v، ریچارد Richard که به پرنسس برج ها معروف بود و در این مکان به قتل رسید، آن بولین anne Boleyn که سرش را در برج سبز از تنش جدا کردند و کاترین هاوارد Catherine      haward  که اعدام شد نام برد.

 

گورستان قدیمی یهودیان پراگ

گورستانی منحصر به فرد که به عنوان سومین قبرستان قدیمی یهودیان اروپا شناخته شده که اجساد آن سیر صعودی داشته و ناگزیر طبقه طبقه تا 12 جسد را روی هم دفن میکردند در حالیکه روی زمین 12000 سنگ قبر دیده میشود اما در زیر خاک آن بیش از صدها هزار نفر دفن شده اند پس با حضور چنین جمعیتی از مردگان بی دلیل نیست که این مکان جزء ترسناک ترین مکانها شناخته شده.

 

جاده یونگاس شمالی در کشور بولیوی the north yungas road

مسیری 60 کیلومتری که توسط زندانیان پاراگوئه ساخته شده و به نام جاده مرگ death road شناخته میشود جاده ای دو طرفه در مسیر لاپازlapaz پایتخت کشور بولیوی و شهر کورویکو corioco   است که به ندرت عرض بیش از 3 متر به خود میبیند و هیچ گارد ریلی جهت حفاظت ندارد این مسیر که تا کنون جان هزاران نفر را گرفته با بارش باران و وجود مه خطرش دو چندان میشود و کوچکترین اشتباه میتواند منجر به سقوط از ارتفاع 600 متری شود به همین دلیل امروزه در قسمت هایی که خودروهایی از آنجا سقوط کرده اند صلیب هایی برای علامت گذاری گذاشته اند.

دانلود برنامه موبایل بالن 24
اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

کافیست مقایسه کنید

به منظور تکمیل خدمات ٬ Balon24 نرم افزار خود را در ۵ نسخه ارائه داده است که شامل Android٬ IOS٬ PWA٬ (Desktop(windows و (Desktop(Mac می باشد

دریافت